Back squat cliffhanger

Aa älskar fredagar!
Asbra röj på morgonpassen på fysiken. Alla var laddade och körde hårt!
Men vi leker också. se sista filmen

Sen ner på Göta för våra fredags sessions
Marko, Johan och jag drog igenom vårt Madcow program. I måndags knäckte Back squaten mig på 135 så idag skulle bara skiten upp.,
140 på stången och kickboxer 1 soundtrack i högtalarna. Kox yo Kai ( white warrior ) var redo att böjja!
Hur gick det då….


Jodå den gick upp..

Sen en liten specialwod som tydligen byggde upp aptiten!

Lagad till en liten paleo pizza!

20120706-184525.jpg
Ja ja osten är inte paleo!
Fick även fint sällskap vid bordet.

20120706-184701.jpg

3 tankar på “Back squat cliffhanger

  1. snyggt böjt mackan men va f..n, kan ju inte ha STUTSDOJORNA på dig! (vart är lyftardojjorna???)
    kanske tar mig ner på lördag till götet och Göta.
    ha en mysig helg!
    malin

  2. Det är lyftar dojjor, reebooks senaste modell!

    Vänliga hälsningar Marcus!

    -no challenge no change!

  3. men shit, så gprecis ut som sådan där stuts sula!!! ha,ha
    får skylla på min okunskap! men du upplyste mig…ha,ha

Lämna en kommentar